תקנון אתר ואפליקציית "אשמורת"

כללי

1.        תקנון זה מפרט ומסדיר את תנאי השימוש באתר "אשמורת", בכתובת https://www.ashmoret-itu.co.il/ וכן באפליקציית "אשמורת – מועדון ההטבות של הסתדרות המורים", אשר בבעלות אשמורת שירותי רווחה ותרבות בע"מ (ח.פ 51091827), מבית הסתדרות המורים בישראל (להלן" –האתר", "האפליקציה "ו-"אשמורת"), המפעילה את מועדון אשמורת (להלן – ""המועדון").

2.        האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לשני המינים והשימוש בלשון זכר נעשה מטעמי נוחות בלבד. הכותרות בתקנון זה הינן לשם הנוחות בלבד ולא ישמשו לפרשנות ו/או לכל צורך אחר.

3.        כל שימוש באתר או באפליקציה, קבלת שירות, רכישת מוצר או שירות באמצעות האתר ו/או האפליקציה, כפופים לתקנון זה, ובכל שימוש כאמור, אתה מסכים לכל תנאי התקנון, כפי שיעודכנו מעת לעת, ומאשר כי כל הפרטים שמסרת הינם נכונים ומדויקים.

4.        אשמורת שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי תקנון זה, מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, ובהתאם לדין (להלן" – שינוי התקנון").

5.        החל ממועד שינוי התקנון, יחול ויחייב הנוסח החדש של התקנון.

6.        תקנון זה עודכן לאחרונה בחודש פברואר 2023.

 

אחריות

7.        אשמורת ו/או מי מטעמה אינה צד לעסקאות לרכישת כל שהן לרבות, הטבות ו/או מבצעים ו/או אטרקציות ו/או פעילות כלשהם, המוצעים באתר או באפליקציה. אין בפרסומים באתר או באפליקציה משום המלצה כלשהי מטעמה של אשמורת, ואשמורת לא נושאת באחריות כלשהי לנזק מכל סוג שהוא, שייגרם, במישרין או בעקיפין, לחברי מועדון ו/או למי מטעמם ו/או לצד ג' כלשהו, בכל הקשור למוצרים ו/או לשירותים (לרבות אטרקציות ו/או פעילות) שיירכשו באמצעות האתר ו/או האפליקציה, לרבות בכל הקשור לפגמים במוצרים ו/או בשירותים, אי-התאמה בין המוצר ו/או השירות לתיאורו באתר ו/או באפליקציה וכיוצ"ב.

8.        התמונות, הצילומים והתיאורים המוצגים באתר ו/או באפליקציה מוצעים על ידי בתי העסק והספקים השונים, כפי שהם("AS IS") , מיועדים להמחשה בלבד, ואין לראות בהם תיאור מחייב של המוצר ו/או השירות הנרכש. ייתכנו הבדלים או שינויים בינם לבין המוצרים ו/או השירותים בפועל, ובכל מקרה, הספקים הם האחראים הבלעדיים לתכונות, איכות, שם היצרן ו/או כל מצג אחר (ככל שקיים כזה) באתר ו/או באפליקציה, בכל הנוגע לאותם מוצרים ו/או שירותים.

9.        הספקים נושאים באחריות הבלעדית למוצרים ולשירותים (לרבות אטרקציות ו/או פעילות), לאספקתם, לאיכותם, לטיבם לעמידותם ולתכולתם, לרבות הוראות הפעלה בשפה העברית, ובהתאם לתנאים המופיעים על תעודת האחריות המצורפת למוצרים, במקרה שתעודה כזו נדרשת, והספקים בלבד קיבלו על עצמם את כל החובות המוטלות על "עוסק" על פי חוק הגנת הצרכן תשמ"א-1981 והתקנות שהותקנו מכוחו, בקשר למוצרים ולשירותים המוצעים באתר ובאפליקציה. מבלי לגרוע מהאמור, שינויי מועד אספקת המוצרים ו/או השירותים (לרבות כרטיסים, הזמנות ו/או מבצעים) ייעשה בהתאם לזמינות ומדיניות הספק.

10.    הספק לא יהיה אחראי להתקנה של מוצר, המחייב התקנה של טכנאי, שהתבצעה בפועל  על ידי הרוכש או מי מטעמו.

11.    מבלי לגרוע מהאמור, אשמורת אינה בשום אופן היוזמת ו/או האמרגנית ו/או המפיקה ו/או המארגנת ו/או המשווקת ו/או משרד כרטיסים ו/או גורם אחר (להלן – "בעל האירוע") של כל אירוע ו/או מופע המופיע באתר (להלן – "אירוע"). רכישת כרטיס כניסה הינה תוצאה של יחסים חוזיים בלעדיים בין הרוכש לבין בעל האירוע, בהתאם לכל אירוע ואירוע. אשמורת אך ורק מוכרת את הכרטיסים.

12.  כמו כן ומבלי לגרוע מהאמור, אשמורת לא תהיה אחראית בגין:
ביטול אירוע ו/או שינויים באירוע ו/או שעת תחילת אירוע ו/או שעת סיום אירוע ו/או מקום האירוע ו/או שינויים במקום האירוע ו/או הפרעות באירוע ו/או זמינות כרטיסים לאירוע ו/או סירוב כניסה לאירוע ו/או השתתפות באירוע ו/או כל דבר אחר בקשר עם האירוע ו/או כל נזק מכל מין וסוג שהוא שייגרם (ככל שייגרם) למאן דהוא בקשר עם האירוע, לרבות ולא רק, נזק רכוש ו/או נזק גוף, ישיר, עקיף, משני, תוצאתי, בתוך ו/או מחוץ לשטח האתר בו מתקיים האירוע
.

13.  לא תהיה לחבר כל טענה כלפי אשמורת הנוגעת לנוהלי "האתר" שבו מתקיים האירוע.
מחזיק הכרטיס יהיה אחראי לבדוק את נוהלי "האתר" לפני האירוע, ולנהוג בהתאם להם
.

14.    אשמורת לא תהיה אחראית בשום אופן כלפי מחזיק הכרטיס במקרה של הרחקתו מאתר האירוע עקב אלימות ו/או החזקת חומרים מסוכנים ו/או החזקת נשק ו/או מכל טעם אחר ו/או מניעת כניסתו אל אתר האירוע עקב איחור ו/או מכל טעם אחר שייראה למנהלי האתר. למחזיק הכרטיס לא תהיה כל טענה כלפי אשמורת במקרה שבו יורחק מהאתר ו/או לא יורשה להיכנס אליו וכיוצ"ב, ומחזיק הכרטיס לא יהיה זכאי בשום פנים ואופן לקבלת דמי החזר ו/או כל סכום אחר מאשמורת.

 

הרשמה לאתר/ לאפליקציה

15.    לצורך כניסה לאתר ו/או לאפליקציה, יש להזדהות באמצעות מספר תעודת זהות וסיסמא אישית, שתיבחר עם כניסה ראשונית לאתר ו/או לאפליקציה, או באמצעות הזנת מספר תעודת זהות וקבלת קוד חד פעמי למספר הטלפון הנייד המשויך למספר תעודת הזהות שהוזן.

16.    בעת ביצוע הזמנה באתר ו/או באפליקציה, יש להקליד פרטים מזהים, לרבות מספר ת.ז וכן את פרטי אמצעי התשלום, כמפורט במעמד התשלום באתר ו/או באפליקציה.

 

המידע המוצג באתר 

17.    כל מוצר או שירות המופיע באתר יפורסם באמצעות "דף הטבה", שבו יפורטו הפרטים הרלוונטיים לגביו והתנאים לרכישתו.

18.    הפרטים לגבי המוצר או השירות ב"דף ההטבה" נמסרו על ידי בתי העסק והספקים שמציעים את אותם המוצרים/השירותים - אשמורת עושה כמיטב יכולתה לוודא את נכונות הנתונים, אולם אינה אחראית לנכונות המידע הנמסר לגבי המוצרים או השירותים, טיבם, איכותם, מחיריהם, כמותם במלאי, מועדי אספקתם, אחריות, מפרט טכני וכיוצא בזה.

19.    מחיר ההטבה אינו בהכרח המחיר הנמוך ביותר הקיים לגבי אותו מוצר או שירות, ובאחריות הרוכש לערוך השוואת מחירים בטרם כל רכישה.

20.    רשימת הסניפים המשתתפים במבצעים עשויה להשתנות מעת לעת, ובהתאם יש ליצור קשר עם הרשת/הסניף בטרם ההגעה למקום.

21.    חלק מההנחות הניתנות ברכישה ישירות בבתי העסק ניתנות באופן אוטומטי, במעמד החיוב. אחוז ההנחה וכן עצם קיום ההסדר, עשוי להשתנות ו/או להתבטל מעת לעת ללא הודעה מוקדמת. 

22.    אין באמור באתר ובמידע הכלול בו משום הצעה, שידול או ייעוץ לרכישת מוצר ו/או לשימוש בהטבה כלשהיא ו/או לביצוע פעולות.

23.    באירוע / מופע סגור ניתן לממש את ההטבה, אך ורק בתאריך המצוין באתר.

 

תהליך הרכישה

24.    תנאי למימוש ההטבות ו/או המבצעים הינו הזדהות אישית והזדהות כחבר המועדון בעת ביצוע התשלום, וכן הזמנת כרטיס אשראי של מועדון אשמורת מקבוצת "ישראכרט" (בנקאי או חוץ בנקאי) (להלן " –הכרטיס" או "כרטיס המועדון") ושימוש בו במהלך ההזמנה ו/או התשלום.

25.    ככלל, ואלא אם צוין אחרת, חבר מועדון זכאי לרכוש כרטיסים, הטבות ו/או מבצעים עבור עצמו, בן /בת זוגו ועבור ילדיו שטרם מלאו להם 21 שנים. למען הסר ספק, חבר שירכוש כרטיסים, הטבות ו/או מבצעים שלא עבור בני משפחתו הנזכרים לעיל, יחויב במחירם המלא.

26.    ניתן לשמור את פרטי כרטיס האשראי במערכת, לצורך רכישות עתידיות (לפי בחירת וסימון הלקוח בדף הרכישה). שמירת הפרטים תהא לפי תקן PCI מחמיר של חברות האשראי,  בכדי לאפשר רכישה פשוטה ובטוחה.

27.    ניתן לבצע חלק מהפעולות באתר ובאפליקציה גם באמצעות פניה לשירות הלקוחות של אשמורת.

28.    לאחר ביצוע רכישה באתר יתקבל אישור המעיד שפרטי ההזמנה נקלטה במערכת.

29.    רק לאחר שתסתיים בדיקת פרטי כרטיס האשראי ויתקבל אישור מחברת כרטיסי האשראי לביצוע הרכישה, תיחשב ההזמנה כתקפה ובת ביצוע. לאחר אישור חברת האשראי, יפעל הספק בהליכי אספקת המוצרים כפי שהוגדרו לכל מוצר או שירות.

30.    ברכישת קוד קופון, הרוכש נדרש לפעול בהתאם להוראות מימוש הקופון, כמפורט באתר האינטרנט של הספק, לרבות השלמת התיאומים הנדרשים (למשל: מיקום, מועד ומושבים).

31.    במקרה של תקלה או שיבוש בקליטת ההזמנה ועיבודה על ידי אשמורת, תתקבל אצל הרוכש הודעה בדבר תוכן שגוי בפרטי הזמנתו או הודעה בדבר תקלה כלשהי שארעה במערכת בעת קליטת הזמנתו. במקרה כזה ניתן לפנות אל שירות הלקוחות של אשמורת באמצעות דואר אלקטרוני Service@ashmoret.co.il או באמצעות מוקד השירות של המועדון:   *2344

32.    במקרה שחל שיבוש ו/או טעות בתיאור המוצר ו/או השירות, מחירם או בכל פרט אחר, רשאים הן הרוכש והן מוקד ההזמנות ו/או הספק לבטל את הרכישה והרוכש לא יחויב בתשלום בגין הזמנתו שבוטלה.

 

מגבלות הרכישה באתר ובאפליקציה

33.    אשמורת רשאית לקבוע, ולשנות מעת לעת, את התנאים הקשורים לרכישה של הטבות ו/או מבצעים באתר ובאפליקציה, והכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

34.    ההטבות והמבצעים השונים אינם ניתנים להעברה ו/או לאיחוד בין מספר חברי מועדון ו/או אמצעי זיהוי ו/או להמרה למזומן.

35.    תוקף ההטבות, ההזמנות ו/או הכרטיסים יהיה מוגבל עד למועד האחרון לשימוש, כפי שיופיע באתר ו/או באפליקציה. מובהר, כי לא ניתן יהיה לממש הטבה, ההזמנות ו/או הכרטיסים, לאחר המועד האחרון לשימוש שנקבע לגביה. לא יינתן החזר כספי בגין הטבות, הזמנות ו/או הכרטיסים שלא מומשו או שתוקפם פג.

36.    כמו-כן, מובהר כי לא ניתן לממש הטבה או הזמנה באופן חלקי. בנוסף לכך, מובהר כי לא ניתן לבטל הזמנה ו/או הטבה לאחר מימושה.

37.    אשמורת שומרת לעצמה את הזכות בין היתר, להגביל את סכומי ההטבה (הסבסוד) לחבר המועדון ואת מספר הרכישות שרשאי חבר המועדון לבצע, הן כמגבלה חודשית/שנתית והן בקשר למוצר או שירות מסוימים. הגבלות אלה נועדו, בין היתר, לאפשר למספר גדול ככל האפשר של חברי אשמורת ליהנות מההטבות המוצעות במסגרתו.

 

הגבלת כמויות ברכישות באתר ובאפליקציה

38.    רכישת מוצר או שירות במחיר מוזל, תתאפשר עד 10 רכישות למוצר או שירות.

39.    שוברי מסעדות ובתי קפה: בכל חודש קלנדרי, חבר מועדון אשמורת זכאי לרכוש במחיר מועדון שובר אחד בלבד מסוג זה, בכפוף לתנאי התקנון והאתר. כמו כן, במהלך שנה קלנדרית, ניתן לרכוש 30 שוברים לכל היותר, מסוגים אלו (בכל מחיר).

40.    שובר ארוחות בוקר: בכל חודש קלנדרי, חבר מועדון אשמורת זכאי לרכוש במחיר מועדון שובר אחד בלבד מסוג זה, בכפוף לתנאי התקנון והאתר. כמו כן, במהלך שנה קלנדרית, ניתן לרכוש 18 שוברים לכל היותר, מסוג זה (בכל מחיר).

41.    שוברי אופנה וטיפוח: בכל חודש קלנדרי, חבר מועדון אשמורת זכאי לרכוש במחיר מועדון שובר אחד בלבד מסוג זה, בכפוף לתנאי התקנון והאתר. כמו כן, במהלך שנה קלנדרית, ניתן לרכוש 40 שוברים לכל היותר, מסוגים אלו (בכל מחיר).

42.    שוברי רשתות מזון: בכל חודש קלנדרי, חבר מועדון אשמורת זכאי לרכוש במחיר מועדון 7 שוברים בלבד מסוג זה, בכפוף לתנאי התקנון והאתר. כמו כן, במהלך שנה קלנדרית, ניתן לרכוש 60 שוברים לכל היותר, מסוגים אלו (בכל מחיר), ובלבד שסך הרכישות המצטבר השנתי אינו עולה על 2,100 ₪.

43.    שובר ספא בילוי ופנאי: בכל חודש קלנדרי, חבר מועדון אשמורת זכאי לרכוש במחיר מועדון 2 שוברים בלבד מסוג זה, בכפוף לתנאי התקנון והאתר. כמו כן, במהלך שנה קלנדרית, ניתן לרכוש 16 שוברים לכל היותר, מסוגים אלו (בכל מחיר).

44.    אטרקציות: במהלך שנה קלנדרית, ניתן לרכוש 20 שוברים לכל היותר, מסוגים אלו (בכל מחיר).

45.    הצגות ומופעים: במהלך שנה קלנדרית, ניתן לרכוש 20 שוברים לכל היותר, מסוג זה (בכל מחיר). בכל מקרה, ניתן לרכוש לכל היותר 2 כרטיסים במחיר מועדון למופע (והכל תחת המגבלות החודשית והשנתית כמפורט לעיל).

46.    קולנוע: בכל חודש קלנדרי, חבר מועדון אשמורת זכאי לרכוש במחיר מועדון 2 שוברים בלבד מסוג זה, בכפוף לתנאי התקנון והאתר. כמו כן, במהלך שנה קלנדרית, ניתן לרכוש 20 שוברים לכל היותר, מסוג זה (בכל מחיר). 

 

הגבלות בטעינת ארנק

47.    בטעינת ארנק ב-25% הנחה, יהיה ניתן לבצע טעינה בכפוף לתנאי התקנון והאתר, עד לסכום של 500 ₪ בחודש. בכל זמן נתון, לא ניתן לצבור בארנק יותר מ-1,000 ₪.

48.    בטעינת ארנק ב-20% הנחה למסעדות, יהיה ניתן לבצע טעינה בכפוף לתנאי התקנון והאתר, עד לסכום מצטבר מקסימלי של 1,000 ₪ בשנה קלנדרית. בכל זמן נתון, לא ניתן לצבור בארנק יותר מ-1,000 ₪ למסעדות.

49.    בטעינת ארנק ב-20% הנחה (לטעינה שאינה למסעדות), יהיה ניתן לבצע טעינה בכפוף לתנאי התקנון והאתר עד לסכום מצטבר מקסימלי של 2,000 ₪ בטעינה. בכל זמן נתון, לא ניתן לצבור בארנק יותר מ-3000 ₪.

50.    בטעינת ארנק ב-10% הנחה לרכישת מזון, יהיה ניתן לבצע טעינה בכפוף לתנאי התקנון והאתר, עד לסכום מצטבר מקסימלי של 2,000 ₪ בשנה קלנדרית. בכל זמן נתון, לא ניתן לצבור בארנק יותר מ-2000 ₪.

 

הגבלות מרכזיות – שוברי כסף פתאל והזמנות ברשת פתאל

51.    שוברי כסף פתאל: בכל שנה קלנדרית, חבר מועדון אשמורת זכאי לרכוש במחיר מועדון 2 שוברים בלבד מסוג זה, בכפוף לתנאי התקנון והאתר. כמו-כן, רכישה של שובר כסף פתאל כפופה לתנאים הנוספים הבאים:

א.     ההזמנות תאושרנה על בסיס מקום פנוי, בהתאם למדיניות של כל מלון.

ב.      בסיס האירוח הינו בהתאם למדיניות של כל מלון .

ג.       בעת ביצוע ההזמנה, המזמין נדרש למסור פרטי כרטיס אשראי לביטחון.

ד.      תוספות עבור ילדים, לילות, ארוחות טיפולי ספא וחדרים מיוחדים ניתנות לתשלום באמצעות שוברי כסף פתאל - זאת במידה וקיימת בשובר יתרה המאפשרת את התשלום והשובר בתוקף בזמן התשלום .במידה וסכום השובר נמוך מגובה התשלום, יש לשלם את ההפרש ישירות למלון ועל פי המחירון התקף בעת האירוח לכל מלון.

ה.      ביטול הזמנת מלון יבוצע בהתאם לנהלי רשת פתאל.

ו.        לא ניתן לשלם דמי ביטול באמצעות שובר כסף פתאל. דמי הביטול יגבו, ככל שיגבו, מכרטיס האשראי שהושאר כביטחון.

ז.       שובר כסף פתאל אינו ניתן להמרה למזומן ולא יינתן עבורו עודף במזומן.

ח.      שובר כסף פתאל ניתן למימוש, עד גובה הסכום המופיע בשובר.

ט.     במידה ונותרה יתרת זכות בשובר, ניתן יהיה לנצלה להזמנת לינה במלון, במועד מאוחר יותר ובתנאי שהשובר יהיה תקף במועד ההגעה למלון .

י.        במידה שהשובר נמחק מהטלפון הנייד, על הלקוח לפנות לשרות הלקוחות של אשמורת (פרטים להלן) לצורך שחזור שובר. לא ניתן לשחזר שובר ע"י נציג מוקד טלפוני של פתאל או ע"י נציג במלון .

יא.   ניתן לממש עד 10 שוברים בכל הזמנה.

יב.    הזכאות לרכישת שוברים מתעדכנת בכל שנה קלנדרית.

יג.     השובר תקף להזמנות טלפוניות בלבד ואינו תקף להזמנות באתר האינטרנט של רשת פתאל.

יד.     השובר תקף בכל מלונות פתאל בישראל בלבד.

טו.    בעת ההגעה למלון, יש להציג את מספר קוד השובר בטלפון הנייד.

 

בתי מלון - מגבלות מרכזיות להזמנות ולשוברים

52.    כל רכישה של שובר בתי מלון, או הזמנה כלשהי  כפופה לתנאים הנוספים הבאים:

א.     הזכאות להזמנת חדרים במלון הינה עבור חבר המועדון בליווי בן/בת הזוג וילדיו/יה בלבד.

ב.      בעת ההגעה למלון יש להציג תעודה מזהה ותעודת חבר מועדון.

ג.       אורחים שיגיעו למלון ואינם רשומים בשמם, כפי שמופיע ברשומות אשמורת, יידרשו לשלם עבור החדר ישירות במלון במחיר המחירון הרשמי והמלא של המלון.

ד.      אין אפשרות להזמין חדרי ילדים ללא ליווי ההורה – חבר/ה מועדון.

ה.      השהייה בבתי המלון  הינה עפ"י מחזורי מכירה בהתאם לתאריכים המצוינים באתר.

ו.        המחירים המופיעים הינם לכל תקופת האירוח וכוללים מע"מ כחוק (למעט אילת).

ז.       הזמנות על בסיס מקום פנוי. כל הקודם זוכה.

ח.      אשמורת רשאית לתעדף פתיחת רישום מוקדם למורים פעילים עפ"י החלטתה.

ט.     מובהר כי אשמורת אינה אחראית לטיב ואיכות בתי המלון.

י.        באחריות החבר/ה מועדון לבדוק מראש את תנאי המלון ומתקניו לפני הזמנת החדר.

 

אספקת המוצרים/ההטבות

53.    פרטי חבר המועדון המעודכנים באשמורת הינם הנתונים שעודכנו בטופס ההרשמה למועדון. באחריות חבר המועדון לוודא את עדכניותם ושלמותם של הנתונים, כדי לאפשר לאשמורת לספק את המוצרים/ההטבות והשירותים הניתנים.

54.    האחריות למילוי מדויק של הפרטים, ועדכונם, מוטלת על ממלא הפרטים בלבד. בכל מקרה של טעות בהקלדה ו/או הזנת הפרטים, לא תשמע כל טענה כלפי אשמורת ו/או מי מטעמה, ולרבות לעניין אובדן הטבות ו/או אי קבלת הודעות שונות הקשורות למועדון, ובפרט בקשר לאספקת מוצרים ו/או שירותים שנרכשו.

55.    היה ובעת ביצוע ההזמנה נמסרו פרטי זיהוי שגויים שגרמו להחזרת המוצרים/ההטבות לספקים, יחויב הרוכש בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול, כפי שיקבעו על ידי אשמורת או הספק.

56.    אספקת המוצרים/ההטבות תתבצע בהתאם לתנאים המופעים בדף ההטבה/עמוד המכירה של המוצר.

57.    חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א'-ה' למעט ערבי חגים ומועדי חג. יחד עם זאת, הספקים יעשו כמיטב יכולתם להקדים את מועד האספקה.

58.    מוצרים/הטבות הנשלחים לבית הרוכש יסופקו על ידי בתי העסק באמצעות שליחים, ו/או באמצעות דואר ישראל, וישלחו לכתובת שנמסרה על ידי הרוכש במהלך תהליך הרכישה, אלא אם צוין אחרת. אספקת המוצרים ושליחתם תתבצע על פי הוראות תקנון זה.

59.    אשמורת ו/או הספקים ו/או מי מטעמם לא יישאו בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים/ההטבות כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם כדוגמת שביתות או השבתות, תקלות במערכות המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות התקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, ביטול אירוע על ידי בעל אירוע, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, מגפה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיוצא בזה), אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה. במקרים אלה רשאי הן הספק והן המזמין להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.

60.    מוצרים/הטבות שיסופקו באמצעות דואר ישראל יישלחו בכפוף לזמן האספקה בדואר ישראל ובכפוף לטיב ולתנאי השירות המקובלים בדואר ישראל.

61.    זמני האספקה של מוצרים/הטבות, שאינם מסופקים באמצעות שליחים, אינם ניתנים לבקרה על ידי הספקים ואינם בשליטתם. בביצוע הרכישה, מצהיר הרוכש כי לא תהיה לו טענה נגד מי מהספקים ו/או אשמורת עקב שיבושים באספקה שלא באמצעות שליח.

62.    אספקת המוצרים/הטבות באמצעות שליחים תתבצע בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים מטעם הספקים, ובכפוף לרשימת היישובים של הספקים, בהם מתבצעת שליחות עד הבית. והיה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים לבצע את המשלוח עד לבית הרוכש מכל סיבה שהיא, לרבות בשל תנאי מזג האוויר ו/או מצב ביטחוני העלול לסכן את השליחים, יובהר העניין לרוכש על ידי הספק ויימצא פתרון חליפי המקובל על שני הצדדים.

63.    במקרה של הובלה חריגה (כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית, הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצועה או הובלה לקומות גבוהות) תחול עלות ההובלה, במלואה, על הרוכש.

64.    יובהר, כי דמי המשלוח בהם מחויב הרוכש כוללים בין היתר את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח בפועל.

 

מחירים ותשלומים

65.    החיוב בגין רכישות יתבצע באמצעות כרטיס האשראי / כרטיס חבר נטען שאת פרטיו ימסור הרוכש בכל רכישה ורכישה, בתוספת הוצאות המשלוח ודמי הטיפול, והכל כמפורט בסמוך לכל מוצר ו/או בעמוד המכירה של המוצר.

66.    כל המחירים שמופיעים בעמוד המכירה של המוצר כוללים מע"מ, אלא אם כן צוין אחרת במפורש.

67.    בהזמנה עבור מוצרים ושירותים שמחירם באתר נקוב במטבע חוץ, כגון טיסות ונופשים בחוץ לארץ, יחושב שער המט"ח על פי "שער מזומנים גבוה" (שער החליפין שבו הבנק עושה שימוש במקרה של ביצוע פעולות במזומן), ביום ביצוע ההזמנה, אלא אם נאמר אחרת.

68.    בגין רכישת מוצרים או שירותים  באתר או באפליקציה תונפק חשבונית בהתאם לחוק, על שם הרוכש חבר המועדון בלבד.

 

ביטול רכישה והחזרת מוצרים

69.    בכל רכישה של שירות או מוצר דרך האתר יקבל הרוכש אישור בדבר פרטי הרכישה. על הרוכש לבדוק את פרטי ההזמנה ולוודא שלא נפלה בה טעות.

70.    ביטול רכישות ייעשה בהתאם לקבוע בדין, לרבות בחוק הגנת הצרכן והתקנות שהותקנו מכוחו, וכן בהתאם לתנאים הקבועים בנושא בדף ההטבה, ובכלל זאת:

א.      הרוכש מסר הודעת ביטול, בדוא"ל, לאשמורת, לכתובת Service@ashmoret.co.il  או בטלפון – 2344* (להלן" –הודעת הביטול"), וזאת לא יאוחר מ-14 (ארבע עשרה) ימים מיום ביצוע הרכישה, ובמקרה של ביטול הרכישה על ידי צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, כהגדרתם בחוק, לא יאוחר מ-4 (ארבעה) חודשים (ובלבד שהרכישה כללה שיחה בין אשמורת לרוכש).

ב.      אשמורת תהא רשאית לגבות דמי ביטול בגובה של עד 5% או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם. במקרה של פגם במוצר ו/או אי-התאמה בין המוצר לבין תיאורו, יש ליצור קשר עם אשמורת לתיאום אופן השבת המוצר, ואשמורת לא תחייב את הרוכש בגין המוצר (לרבות בגין דמי ביטול).

71.    לא ניתן להחזיר או להחליף מוצרים הניתנים להקלטה, שעתוק או שכפול שהלקוח פתח את אריזתם המקורית.

72.    לא ניתן להחליף ולבטל שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי (לרבות מופעים ו/או אטרקציות), אם המועד שנקבע למתן השירות חל בתוך שבעה ימים שאינם ימי מנוחה מיום הזמנת השירות. לדוגמה, כרטיס שנרכש ביום ראשון למופע שמתקיים במוצאי שבת לאחריו, לא ניתן לביטול.

73.    במקרה של שובר שאבד או נפגם, אובדן השובר הינו כאובדן כסף מזומן ולא ניתן יהא לקבל חזרה את שווי השובר שנרכש.

74.    יובהר, כי במקרה של ביטול על ידי הרוכש בהתאם לחוק, מטעם שאינו אי-התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לרוכש, אי-אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או בשל כל הפרה אחרת של החוזה בידי אשמורת, והרוכש קיבל את המוצר, על הרוכש להחזיר את המוצר במקום העסק של הספק ו/או אשמורת, לפי העניין, על חשבונו. 

75.    יובהר כי לא ניתן לבטל הזמנה באופן חלקי.

76.    במקרה של ביטול עסקה, במידה והרוכש קיבל חשבונית מקור, הוא מתחייב להחזירה בדואר רשום או באופן אישי למשרדי אשמורת ובמקומה תונפק חשבונית זיכוי על פי החוק.

 

חסימת גישה

77.    אשמורת רשאית, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, לחסום את גישתך לאפליקציה ו/או לאתר, וזאת בין היתר, במקרים הבאים:

78.    במקרה שפגעת או שאתה עלול לפגוע, במעשה או במחדל, באשמורת או בצדדים שלישיים כלשהם;

79.    שימוש מסחרי באתר ו/או באפליקציה ו/או ניצול הפלטפורמה של האתר ו/או האפליקציה, באופן כלשהו לטובת שימוש מסחרי;

80.     פעולות שמטרתן פגיעה בפרטיות או איסוף מידע בקשר למשתמשים אחרים באתר ו/או באפליקציה;

81.     שימוש באפליקציה ו/או באתר, וכן בשירותים המוצעים במסגרתם, לביצוע (או בכדי לנסות לבצע), מעשה בלתי חוקי על פי דיני מדינת ישראל, או מעשה הנחזה כבלתי חוקי כאמור, או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה מסוג כזה;

82.     הפרת תקנון זה ו/או כל תקנון ו/או תנאי אחר הקשור לאתר ו/או לאפליקציה ו/או למועדון;

83.     ביצוע פעולה המונעת מאחרים להצטרף ו/או להנות מהשירותים המוצעים על ידי אשמורת;

84.    כל פעולה שמטרתה החדרת וירוסים ו/או תולעים ו/או כל קוד או תוכנת מחשב זדונית אחרת (לרבות תוכנות עוינות כדוגמת ואנדלים, יישומים מזיקים (Malicious Applications) סוסים טרויאניים וכדומה), לאפליקציה ו/או לאתר ו/או למחשבי אשמורת ו/או לכל שרת, מחשב, תוכנה או חומרה אחרת.

85.     הצגת האפליקציה או חלקים ממנה ב"-"מסגרת" (Frame), סמויה או גלויה;

86.     יצירת קישור לאפליקציה ו/או לאתר, לרבות לכל עמוד ו/או רכיב באפליקציה ו/או באתר, מאתרים או עמודים המכילים תכנים המנוגדים לחוק ו/או אתרים פוגעניים ו/או אתרים המכילים תוכן פורנוגראפי;

87.     בשל כל פעולה, מעשה או מחדל, שיש בהם חוסר תום לב.

 

קניין רוחני

88.    כל זכויות היוצרים והקניין הרוחני הקשורות או כלולות באתר ו/או באפליקציה באיזה מהתכנים, הקישורים, והעמודים הכלולים בהם (ולרבות בין היתר, כל קוד מחשב, נתון, מידע, קבצים גרפיים, עיצוב, יישום, טקסט, תוכנה, וכל חומר אחר הכלול ו/או קשור לאתר ו/או לאפליקציה, שם האתר ו/או האפליקציה, שם המתחם (Domain), וכל סימני המסחר (בין אם נרשמו ובין אם לאו) באתר ו/או באפליקציה, ו/או שקשורים באתר ו/או באפליקציה) – הינם קניינה של אשמורת בלבד, ואין לעשות בהם שימוש כלשהו, בלא הסכמת אשמורת, בכתב ומראש.

89.    אין להעתיק, להציג בפומבי, לפרסם, להפיץ או להעביר, איזה מהחומרים האמורים ו/או כל עניין אחר הקשור בקשר כלשהו לאתר ו/או לאפליקציה, בטרם קבלת הסכמה מפורשת בכתב, ומראש, של אשמורת.

90.    אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל אמצעי, לשם העתקה או אחזור של תכנים מתוך האתר ו/או האפליקציה.

91.    אשמורת רשאית להורות לך לבטל ו/או לבטל בעצמה, כל קישור לאתר ו/או לאפליקציה, לפי שיקול דעתה הבלעדי.

92.    אשמורת לא תישא בכל אחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מכל קישור שתבצע לתכנים באתר ו/או באפליקציה ומכל הצגה או פרסום של אלו כאמור בכל דרך אחרת. הינך נושא באחריות המלאה והבלעדית לכל קישור, הצגה או פרסום של התכנים, שנעשו על ידך, ומתחייב לשפות את אשמורת בגין כל נזק שייגרם לה כתוצאה מכך.

 

קישורים ותכנים של צדדים שלישיים

93.    ייתכן שבמסגרת האתר ו/או האפליקציה יופיעו קישורים לעמודים, תכנים ו/או שירותים של צדדים שלישיים. תכנים ושירותים אלו אינם בהכרח קשורים לאשמורת ואשמורת אינה שולטת או מפקחת עליהם.

94.    אשמורת אינה נושאת באחריות בקשר לתכנים ושירותים אלו, אינה אחראית לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם, או מהסתמכות עליהם, והינך מוותר על כל טענה כלפי אשמורת והגורמים הקשורים בה, וכן על כל דרישה או תביעה, בגין אובדן, נזק, עוגמת נפש, או כל עניין אחר, הקשורים בתכנים שסופקו במסגרת קישורים, תכנים או שירותים של צדדים שלישיים כאמור.

95.    אשמורת תהא רשאית להמחות את זכויותיה בכל עניין הקשור לאתר ו/או לאפליקציה, לכל גורם שיקבל על עצמו תקנון זה.

 

חילוקי דעות

 במידה ונתגלעו חילוקי דעות בין אשמורת לבין חבר מועדון לגבי איזה מהתנאים הנכללים בתקנון זה ולא הושגה הסכמה בין הצדדים, יועבר הנושא להחלטתו של מנכ"ל אשמורת או מי שימונה על ידו.

 

שיפוט

96.    הדין החל על העסקאות המתבצעות באתר ו/או באפליקציה, וכן על תקנון זה, על השימוש בכרטיס המועדון, על כל פעולה הקשורה למועדון, ובכל מקרה של סכסוך משפטי בקשר ישיר ו/או עקיף לאתר ו/או לאפליקציה ו/או למועדון, הינו הדין הישראלי בלבד. הסמכות הייחודית והבלעדית לדון בכל מחלוקת או סכסוך משפטי, הקשורים בקשר ישיר ו/או עקיף למועדון ו/או לשימוש במועדון ו/או לשימוש באתר ו/או באפליקציה, נתונה לבית המשפט המוסמך במחוז תל-אביב יפו (ולא לכל ערכאה אחרת).

 

מוקד שירות לקוחות

97.    ניתן לפנות אל שירות הלקוחות - באתר – בשעות פעילות המוקד או בכתב באמצעות צור קשר באתר או בכתובת מייל  Service@ashmoret.co.il או בטלפון 2344* ובכפוף לשעות הפעילות המופיעות באתר.

98.    תהליך הטיפול בפניה:

א.      עם קבלת פנייתך, יישלח אליך מייל ראשוני או הודעת טקסט המאשר את הטיפול בפניה.

ב.      לאחר קבלת הפניה יתבצע הליך בירור מול הספקים ככל שנדרש.

ג.        עם סיום הטיפול בפנייתך, תישלח אליך תשובה בכתב/מייל או שנציג מטעמנו יצור  עמך קשר טלפוני.

99.    לתשומת ליבך, משך הזמן המרבי לטיפול בפניה הינו עד 30 ימים ממועד קבלת הפניה, במקרים חריגים בלבד יוארך המועד לפרק קצר ככל שניתן.

 

 

 


 

תקנון מועדון אשמורת

 

ברוכים הבאים לתקנון מועדון אשמורת.

החברות במועדון כפופה לתקנון זה ולהסכמה לכל תנאיו. יש לקרוא את תנאי התקנון בעיון. עם ההצטרפות למועדון, כל חבר מועדון מאשר, ומקבל על עצמו, את תנאי תקנון המועדוןhttps://www.ashmoret-itu.co.il/PrivacyPolicy.htm במלואם.

 

כללי

1.        תקנון זה מפרט ומסדיר את תנאי החברות במועדון  "אשמורת" (להלן"המועדון") של אשמורת שירותי רווחה ותרבות בע"מ (ח.פ 510918279) (להלן – "אשמורת") החלים על השימוש באתר אשמורת, שכתובתו https://www.ashmoret-itu.co.il, על השימוש באפליקציית "אשמורת - מועדון ההטבות של הסתדרות המורים" (להלן ובהתאמה: "האתר" ו-"האפליקציה"),  על השימוש בכרטיסי האשראי של אשמורת, ועל כל פעילות הקשורה למועדון אשמורת.

2.        אשמורת שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי המועדון, מעת לעת, לרבות תנאי ההצטרפות ו/או החברות וכן את ההטבות/מבצעים אשר ניתנים במסגרתו, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, ובהתאם לדין (להלן – "שינוי התקנון") .

3.        החל ממועד שינוי התקנון, יחייב הנוסח החדש של התקנון.

4.        אשמורת שומרת לעצמה את הזכות לסרב לאשר את רישומו והצטרפותו של אדם כחבר מועדון מכל סיבה שהיא וזאת לפי שיקול דעתה הבלעדי. החברות במועדון הינה אישית ומיועדת לחברי המועדון בלבד.

5.        אשמורת שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את פעילותו של המועדון כולה או חלקה, בכל עת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ובהתאם לדין.

6.        במקרה של הפסקת פעילות מועדון הלקוחות ו/או סגירתו (לרבות במקרה שהפסקת הפעילות ו/או סגירת המועדון תעשה ביוזמת אשמורת), תינתן לחברי המועדון אפשרות לממש את ההטבות שנצברו לטובתם עד למועד ההודעה כאמור, וזאת בכפוף לתנאי תקנון זה ובהתאם לדין.

7.        אשמורת תהא רשאית שלא להכיר בצבירת זכויות או בכל הטבה אחרת של כל חבר מועדון אשר פעל בניגוד להוראות התקנון או החוק או נהג בחוסר תום לב) ובכלל זאת תהא רשאית להפחית כל הטבה או צבירה מחשבונו של חבר המועדון).

8.        בכל מקרה של אי התאמה ו/או סתירה בין תקנון זה, לבין כל פרסום ו/או מידע אחר שפורסם ו/או ניתן על ידי אשמורת ו/או מי מטעמה, יגברו הוראות תקנון זה.

9.        תקנון מועדון זה אינו גורע מכל תקנון ו/או חוזה ו/או תנאי שימוש נוספים, עליהם נדרשת לחתום ו/או אליהם נדרשת להסכים, במסגרת התקשרויות נוספות בינך לבין צדדים שלישיים, ולרבות רכישה של מוצרים ו/או שירותים במסגרת חברותך במועדון.

10.    תקנון זה מופנה ומתייחס לנשים וגברים כאחד, ומנוסח בלשון זכר למען הנוחות בלבד.

11.    בכל מקום שבו הוראות תקנון זה מופנות כלפי יחיד, יחולו הוראות אלו גם כלפי רבים, ולהפך.

 

הצטרפות למועדון וחברות בו

12.    רשאי להצטרף כחבר מועדון, אך ורק מי שמתקיימים בו ,כל התנאים המפורטים להלן: (1)  חבר פעיל בהסתדרות המורים אשר שילם דמי חבר במשך שנת לימודים מלאה או בן/בת זוג או בן/בת של חבר פעיל כאמור שזכאי להנפיק כרטיס אשראי של מועדון אשמורת; (2) מלאו לו 18 (שמונה עשרה) שנים; (3) בעל גישה זמינה לתיבת דואר אלקטרוני; (4) בעל תעודת זהות; (5) בעל חשבון בנק פעיל בישראל; (6) קרא תקנון זה ומדיניות הפרטיות בעיון, והסכים לכל תנאיהם.

13.    ההצטרפות למועדון הינה באמצעות הרשמה באתר או באפליקציה, ו/או באמצעות הזמנת כרטיס אשראי של מועדון אשמורת מקבוצת "ישראכרט" (להלן"הכרטיס" או "כרטיס המועדון").

14.    יובהר, כי אשמורת תהא רשאית לבטל את חברותו במועדון של חבר מועדון שלאחר הצטרפותו למועדון לא יעמוד באיזה מהתנאים הנזכרים לעיל, ולרבות ביטול רכישות  ו/או ניצול הטבות או מבצעים.

15.    תוקפו של כרטיס החבר יהיה בהתאם למועד הנקוב בו ו/או כל עוד עובד ההוראה חבר בהסתדרות המורים ומשלם דמי חבר. בחלוף המועד הנקוב, כרטיס החבר יהיה חסר תוקף.

16.    במקרים בהם יפוג תוקף כרטיס החבר, אשמורת רשאית להנפיק לפי שיקול דעתה כרטיס חדש תחתיו.

17.    בעת ההרשמה למועדון באתר או באפליקציה, תתבקש למסור, בין היתר, את הפרטים הבאים: שם פרטי ושם משפחה באנגלית, דואר אלקטרוני, מספר טלפון סלולרי, מספר תעודת זהות, וכן פרטים דמוגרפיים, לרבות מצב משפחתי ומספר ילדים.

18.    ידוע ומובהר כי לא חלה חובה חוקית למסור את המידע, ומסירתו הינה מרצונם ובהסכמתם של חברי המועדון.

19.    האחריות על מילוי מדויק של הפרטים, ועדכונם, מוטלת על ממלא הפרטים בלבד. בכל מקרה של טעות בהקלדה ו/או הזנת הפרטים, לא תשמע כל טענה כלפי אשמורת ו/או מי מטעמה, ולרבות לעניין אובדן הטבות ו/או אי קבלת הודעות שונות הקשורות למועדון.

20.    באחריות חברי המועדון לעדכן את אשמורת בדבר שינויים בקשר לפרטיהם האישיים, על מנת לאפשר קיומו של קשר רציף ותקין בין אשמורת לבין חברי המועדון. יובהר, כי אשמורת לא תהא אחראית לאי-קבלת הטבה ו/או מבצע ו/או עדכון ו/או הודעה ו/או כל דבר בקשר עם המועדון בגין אי-עדכון פרטים אישיים של חבר המועדון.

21.    חברי המועדון מסכימים לכך, שמידע אודותם שנאסף, נשמר והופק על ידי קבוצת "ישראכרט", יועבר לאשמורת, לרבות פרטים אישיים, פרטי קשר, מידע בקשר לפעולות שבוצעו באמצעות כרטיס המועדון, וכל מידע אחר הקשור לכרטיס המועדון או לחבר המועדון.

22.    יודגש, כי החברות במועדון, הינה אישית ואינה ניתנת להעברה או לשימוש על ידי אחר או באמצעות אחר.

23.    במקרה של אבדן/גנבה/השחתה של כרטיס המועדון יש לדווח על כך מיד למוקד שירות הלקוחות של "אשמורת" באמצעות הפרטים להלן. 

24.    כרטיס מועדון פגום לא יכובד.

 

כרטיס האשראי של מועדון אשמורת

25.    ניתן להצטרף למועדון גם באמצעות הנפקת כרטיס המועדון (בנקאי או חוץ בנקאי), אשר מונפק על ידי חברת "ישראכרט" בע"מ (להלן"ישראכרט" או "המנפיקה").

26.    יובהר, כי הגשת כל בקשה להנפקת כרטיס המועדון, הינה בקשה להצטרפות למועדון, וכל אדם אשר הונפק עבורו הכרטיס, הינו חבר מועדון, והכל בכפוף להוראות תקנון זה ולתנאי הנפקת הכרטיס.

27.    מובהר כי הנפקת הכרטיס ותנאי השימוש בו, לרבות גובה המסגרת, עמלות, דמי כרטיס וכיוצ"ב, כפופים לאישור המנפיקה ו/או "ישראכרט מימון בע"מ" ו/או הבנק הרלוונטי, לתנאיה ולשיקול דעתה הבלעדי, ועשויים להשתנות מעת לעת.

28.    רשימת ההטבות ו/או המבצעים הניתנים למימוש באמצעות הכרטיס משתנה מעת לעת, וכפופה לשיקול דעתה הבלעדי של אשמורת.

29.    חלק מההטבות ו/או המבצעים, הניתנים למימוש באמצעות הכרטיס, יינתנו באופן אוטומטי בבית העסק, במעמד החיוב של הכרטיס. עצם קיומם של הטבות ומבצעים אלו, לרבות אחוז ו/או גובה הנחה, יכול להשתנות ו/או להתבטל מעת לעת, וללא הודעה מוקדמת.

 

הטבות לחברי המועדון

30.    החברות במועדון מזכה את חברי המועדון בהטבות ו/או מבצעים שונים אשר יפורסמו על ידי אשמורת באתר ו/או באפליקציה מעת לעת ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

31.    חלק מההטבות והמבצעים, המפורסמים באתר ובאפליקציה, מיועדים לחברי מועדון שהינם מורים וחברים פעילים בהסתדרות המורים בלבד, ואינם מיועדים לחברי מועדון אחרים אשר מחזיקים בכרטיס המועדון בלבד.

32.    למחזיקי כרטיס המועדון יוענקו מעת לעת הטבות משתנות, כגון הנחות במעמד החיוב, פטור או הנחה בדמי כרטיס, הנחות בעמלות ועוד. ההטבות, מועדן, סוגן, וכל עניין הקשור בהן עשויים להשתנות מעת לעת, ואשמורת אינה מתחייבת באופן כלשהו, כי יוותרו ללא שינוי.

33.    אשמורת רשאית לקבוע, ולשנות מעת לעת, את התנאים הקשורים להטבות ו/או למבצעים, והכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

34.    ההטבות אינן ניתנות להעברה ו/או לאיחוד בין מספר חברי מועדון ו/או להמרה למזומן.

35.    מעת לעת אשמורת תפרסם באתר ו/או באפליקציה במסגרת "דף הטבה" פרטים רלוונטיים לגבי הטבות או מבצעים, לרבות תנאים והגבלות, מחיר, אפשרויות ביטול, אספקה, תוקף המבצע ו/או ההטבה, וכן פרטים נוספים בקשר עם המוצר ו/או השירות (לרבות תיאור, טיב, איכות, כמות וזמינות במלאי, אחריות, מפרט טכני וכיוצ"ב). פרטים אלו נמסרו על ידי בית העסק ו/או הספק, ואשמורת עושה כמיטב יכולתה לוודא את נכונותם, אולם אינה אחראית לנכונות המידע הנמסר לגבי המוצרים ו/או השירותים, והספק נושא באחריות מלאה ובלעדית, בקשר לפרטים אלו.

36.    תנאי למימוש ההטבות ו/או המבצעים הינו הזדהות אישית והזדהות כחבר המועדון בעת ביצוע התשלום.

37.    בחלק מההטבות והמבצעים, תנאי למימוש  הינו הזמנת כרטיס המועדון ושימוש בו במהלך ההזמנה ו/או התשלום.

38.    ההטבות ו/או המבצעים השונים אינם ניתנים להעברה ו/או לאיחוד בין מספר חברי מועדון ו/או אמצעי זיהוי ו/או להמרה למזומן.

39.    תוקף ההטבות יהיה מוגבל עד למועד האחרון לשימוש, כפי שיופיע באתר ו/או באפליקציה. מובהר, כי לא ניתן יהיה לממש הטבה, לאחר המועד האחרון לשימוש שנקבע לגביה .

40.    אספקת מוצר ו/או שירות תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים בדף ההטבה של המוצר ו/או השירות, אשר נמסרו על ידי בית העסק ו/או הספק. אספקת המוצר ו/או השירות תתבצע על ידי בית העסק ו/או הספק ו/או מי מטעמם, לרבות באמצעות שליח ו/או דואר ישראל, ובכפוף לתנאי חברת המשלוחים ו/או דואר ישראל, ובכפוף לתנאי השימוש באתר: https://www.ashmoret-itu.co.il/Terms.htm.

41.    כל המחירים המופיעים באתר ו/או באפליקציה כוללים מע"מ, אלא אם כן צוין אחרת במפורש.

42.    ביטול רכישות ייעשה בהתאם לקבוע בדין, לרבות בחוק הגנת הצרכן והתקנות שהותקנו מכוחו, וכן בהתאם לתנאים הקבועים בנושא בדף ההטבה.

 

כרטיס חבר נטען

43.    חברי מועדון שהינם מורים וחברים פעילים בהסתדרות המורים ומשלמים דמי חבר במשך כל שנת הלימודים הרלוונטית, זכאים לטעון ולהשתמש בכרטיס מועדון נטען.

44.     ניתן לעשות שימוש (לרבות הטענת סכומי כסף) בכרטיס מועדון נטען ברשתות המפורטות להלן  ובכפוף לתנאים ולמגבלות  שבהם ניתן לעיין ב  https://dts.co.il/HtmlView/24122019-1

45.    התשלום עבור הטעינה בכרטיס מועדון נטען יתבצע בממשק online ורק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי ניתן יהיה לבצע את הטעינה (המרת כסף בכסף). תהליך הטעינה יכול להמשך עד ארבעים ושמונה (48) שעות מרגע הטעינה.  לאחר ביצוע הטענת כסף יש לבדוק יתרת הכרטיס באתר אשמורת בטרם הרכישה בבתי העסק ו/או הספק.

46.    ניתן להטעין את הכרטיס טעינה חוזרת ולברר את יתרתו באתר אשמורת בכל עת בכפוף למגבלות הקבועות בתקנון זה. 

47.     כרטיס מועדון נטען מזכה את האוחז בו בסכום שנטען בו כדין בלבד ובמוצרים ובשירותים שנרכשו באמצעותו.

48.    ככל שהמטעין אינו רשאי לבצע טעינה אך הטעינה בוצעה בכל זאת מכל סיבה שהיא, תהא אשמורת רשאית לבטל את הטעינה, ולפי שיקול דעתה, להשיב כספים ששולמו בגין ההטענה בניכוי הוצאות התפעול.

49.    כרטיס מועדון נטען מיועד לשימוש רב פעמי וניתן לטעינה חוזרת.

50.    כרטיס מועדון נטען ו/או הסכום הכספי הטעון בו אינם ניתנים להמרה למזומן ולא יינתן עודף בגין שימוש חלקי בכרטיס/קוד דיגיטלי. העודף יישאר טעון על גבי הכרטיס/קוד דיגיטלי עד לשימוש הבא.

51.    במקרה של סיום החברות מועדון, מכל סיבה שהיא, אשמורת תשיב סכומים שנטענו בכרטיס.

 

ביטול חברות במועדון

52.    אשמורת רשאית לבטל את החברות במועדון, מכל סיבה שהיא, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ולהפקיע מחבר מועדון כל זכות הנובעת מחברותו במועדון, לרבות זכויות והטבות שנצברו קודם לביטול החברות, במידה ונעשה שימוש שלא כדין בחברות במועדון ו/או ככל שחבר המועדון פעל בניגוד להוראות התקנון, תנאי השימוש באתר ו/או באפליקציה, מדיניות הפרטיות ו/או בניגוד לדין ו/או בחוסר תום לב.

53.    חבר מועדון יהא זכאי לבטל את החברות במועדון באמצעות הודעה לשירות הלקוחות. דרכי ההתקשרות לשירות הלקוחות, מפורטות בתחתית תקנון זה.

54.    ביטול הכרטיס יעשה בכפוף לתנאי המנפיקה ו/או הבנק הרלוונטי.

 

אחריות

55.    התמונות, הצילומים והתיאורים המוצגים באתר ו/או באפליקציה מיועדים להמחשה בלבד, ואין לראות בהם תיאור מחייב של המוצר ו/או השירות הנרכש. ייתכנו הבדלים או שינויים בינם לבין המוצרים ו/או השירותים בפועל.

56.    המידע, השירותים והתכנים המופיעים באתר ו/או באפליקציה נועדו לספק אינפורמציה בלבד והם מיועדים לשימוש כפי שהם ("AS IS") לא תהיה לחברי המועדון ו/או למי מטעמם כל טענה, תביעה או דרישה כלפי אשמורת בגין המידע והשירותים המוצעים באתר ו/או באפליקציה, דיוקם, מהימנותם, שלמותם, עדכניותם או תדירות פרסומם. אשמורת אינה נושאת באחריות לבעיות, אובדן או לנזק העלולים להיגרם בעקבות  הסתמכות על המידע כאמור.

57.    אשמורת ו/או מי מטעמה אינה צד לעסקאות לרכישת הטבות ו/או מבצעים כלשהם, המתבצעים על ידי חברי המועדון ו/או מי מטעמם, במסגרת חברותם במועדון ו/או באמצעות השימוש בכרטיס המועדון, באתר או באפליקציה. אין בפרסומים באתר או באפליקציה משום המלצה כלשהי מטעמה של אשמורת, ואשמורת לא נושאת  באחריות כלשהי לנזק מכל סוג שהוא שייגרם, במישרין או בעקיפין, לחבר מועדון ו/או למי מטעמם ו/או לצד ג' כלשהו, בכל הקשור למוצרים ו/או לשירותים שיירכשו באמצעות האתר ו/או האפליקציה, ואשר צד ג' שהינו היצרן ו/או היבואן ו/או בית העסק ו/או הספק סיפק אותם למשתמשים ו/או לחברי המועדון ו/או למי מטעמם במישרין, לרבות בכל הקשור לפגמים במוצרים ו/או בשירותים, אי-התאמה בין המוצר ו/או השירות לתיאורו באתר ו/או באפליקציה וכיוצ"ב.

58.    אשמורת ו/או מי מטעמה אינה אחראית לכל מעשה או מחדל של ישראכרט ו/או מי מטעמה, בקשר עם המועדון ו/או השימוש בכרטיס המועדון, ולא תהיה למחזיק בכרטיס המועדון ו/או למי מטעמו שום טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי אשמורת בקשר לכך.

59.    אשמורת מיישמת מערכות ונהלים לאבטחת מידע, ובאמצעותם פוחתים הסיכונים לחדירה בלתי-מורשית למאגרי המידע ולמחשביה של אשמורת, אולם אין בהם בטחון מוחלט. אשמורת אינה מתחייבת לכך, שמערכות הגנת ואבטחת המידע חסינות בפני כל ניסיון חדירה ו/או פריצה, או שהאתר ו/או האפליקציה יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית למידע, לרבות למידע שהוזן על-ידי המשתמש ו/או חבר המועדון באתר ו/או באפליקציה. אשמורת לא תהא אחראית לכל נזק שנגרם בגין חדירה ו/או פריצה ו/או גישה בלתי מורשית ו/או כל גניבת מידע או ניסיון לגניבת מידע ממאגריה ו/או מהאתר ו/או מהאפליקציה.

60.    לתשומת לבך, כל שימוש באתר ו/או באפליקציה ו/או באתרים ואפליקציות הקשורים בו, עלול לחשוף את המשתמש לסכנות הכרוכות בשימוש באינטרנט, ובכלל זאת, חדירה למחשב, וירוסים, תוכנות זדוניות וכדומה. הכניסה לאתר ו/או לאפליקציה, השימוש באתר ו/או באפליקציה והכניסה לאתרים ו/או אפליקציות נוספים באמצעות קישורים ו/או הפניות מתוך האתר ו/או האפליקציה הינם באחריות חברי המועדון בלבד. מומלץ להתקין תוכנות הגנה ואבטחה מספקות, בטרם כל שימוש ו/או כניסה לאתר ו/או לאפליקציה.

 

הודעה בכתב

61.    חבר המועדון מאשר ומסכים לקבל כל הודעה מאשמורת ו/או מגורמים הקשורים בה, לרבות כל "הודעה בכתב" לפי כל דין, ולרבות הודעות אודות חובות כספיים ו/או הודעות בקשר למועדון, לאתר, לאפליקציה, וכן הודעות הקשורות ברכישת מוצרים ו/או שירותים, לתיבת הדואר האלקטרוני שכתובתה הוזנה במסגרת ההרשמה למועדון ו/או למכשיר הטלפון הנייד שמספרו הוזן במסגרת ההרשמה למועדון.

 

דיוור ישיר ופרסום

62.    חבר המועדון מסכים ומאשר, כי אשמורת ו/או כל גורם מטעמה ו/או שקשור אליה במישרין ו/או בעקיפין, רשאים להשתמש בנתונים שמסר חבר המועדון, ובמידע שנאסף לגביו בקשר למועדון, ו/או פעילותו באתר ו/או באפליקציה, לצרכי פרסום ו/או שיווק ו/או פנייה אליו בהצעות מסחריות שונות ו/או דיוור ישיר – והכל באמצעות דואר אלקטרוני, הודעות SMS, הודעות טלפוניות, משלוח דואר רגיל, הודעות WhatsApp וכל דרך אחרת. ניתן לבטל הסכמה זו באמצעות לחיצה על קישור בתחתית כל הודעת דיוור פרסומי ו/או פניה לשירות הלקוחות של אשמורת, לפי פרטי ההתקשרות המפורטים בתחתית תקנון זה.

 

שיפוי

63.    חבר מועדון מתחייב לשפות את אשמורת, עובדיה, וכל גורם הקשור בה או פועל מטעמה, בגין כל פגיעה, הפסד, נזק, תשלום או הוצאה שייגרמו להם, לרבות שכר-טרחת עורך-דין והוצאות משפט, כתוצאה מהפרת חבר המועדון את תנאיו של תקנון זה ו/או הוראות הדין.

64.    חבר מועדון מתחייב לשפות את אשמורת, עובדיה, וכל גורם הקשור בה או פועל מטעמה, בגין כל טענה, תביעה ו/או דרישה שתועלה נגדם על ידי צד שלישי, כתוצאה מהפרת חבר המועדון את תנאיו של תקנון זה ו/או הוראות הדין.

 

המחאת זכויות

65.    אשמורת תהא רשאית להמחות את זכויותיה בכל עניין הקשור למועדון, לכל גורם שיקבל על עצמו את תנאיו של תקנון זה.

 

שיפוט

66.    הדין החל על המועדון ועל כל עניין הקשור בו (לרבות תקנון זה), ובכל מקרה של סכסוך משפטי בקשר ישיר ו/או עקיף לאתר ו/או לאפליקציה ו/או למועדון, הינו הדין הישראלי בלבד. הסמכות הייחודית והבלעדית לדון בכל מחלוקת או סכסוך משפטי, הקשורים בקשר ישיר ו/או עקיף למועדון ו/או לשימוש במועדון ו/או לשימוש באתר ו/או באפליקציה, נתונה לבית המשפט המוסמך במחוז תל-אביב יפו (ולא לכל ערכאה אחרת).

 

מידע ופרטים

67.    ניתן לפנות לאשמורת ולשירות הלקוחות באתר ו/או באפליקציה, בשעות פעילות המוקד, או בכתב באמצעות לשונית 'צור קשר' באתר ו/או באפליקציה או בכתובת המייל Service@ashmoret.co.il או בטלפון *2344, וכן בכל דרכי הגישה המפורטות תחת הלשונית "צור קשר", בכפוף לשעות הפעילות המופיעות באתר ו/או באפליקציה ו/או בכתובת ראול ולנברג 24, בנין D בתל אביב.